tirsdag 19. januar 2016

| KONFIRMANT 2016 |

Nytt år og nye konfirmanter!

Hvert år fotograferer jeg en  haug med konfirmanter og jeg digger det. Jeg koser meg masse på tomanns hånd med disse unge voksne. Tomanns hånd ja. De som følger konfirmanten må pent vente i bilen eller andre egnede steder. Det er så mye enklere for konfirmanten å slappe av foran kamera om han eller hun slipper å tenke på tilskuerne. I år er i tillegg min yngste sønn konfirmant, så han må også legges inn i foto-kalenderen.

Hvis du ønsker å booke tid til din konfirmant, så anbefaler jeg deg å booke minst 8 uker i forveien om du har ønsker om en konkret uke.Uke 19 er allerede fullbooket og flere andre uker begynner å fylle seg opp. De aller fleste velger uken før, eller etter konfirmasjonen når de skal ta konfirmantbilder.

BESTILL TIME

SJEKK PRISER

Om du, som meg har konfirmant i år - lykke til med forberedelsene :)

//BEATE

Her er noen av fjorårets konfirmanter.




0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg synes det er veldig hyggelig om du legger igjen noen ord:)